"Taxi!"

Best ad ever. Taxi ad in a bus stop! So clever! Someone's marketing department is ads commercial commercial ads ads ads

People always make the mistake of thinking art is created for them

"People always make the mistake of thinking art is created for them." -Bill Watterson you must create it for you but hope that it also bring joy to others

Funny pictures about Epic one liners. Oh, and cool pics about Epic one liners. Also, Epic one liners.

Why was this so funny

This is so accurate I usually just go with the person nexts to me answer tho because they are much smarter than me. Haha I just realized this is how I am in an advanced math class

Oh wow

Funny pictures about This is why I love Chandler Bing. Oh, and cool pics about This is why I love Chandler Bing. Also, This is why I love Chandler Bing.

Teenager post

"You have to take the test for the perfect mattress for you" Me: * no I fricking don't bc I didn't take a test and my beds lit. U a liar *.

lol      #420 #memesdaily #Relatable #dank #MarchMadness #HoodJokes #Hilarious #Comedy #HoodHumor #ZeroChill #Jokes #Funny #KanyeWest #KimKardashian #litasf#KylieJenner #JustinBieber #Squad #Crazy #Omg #Accurate #Kardashians #Epic #bieber #Weed #TagSomeone #hiphop #trump #rap#drake

😂😂😂😂lol - #420 #memesdaily #Relatable #dank #MarchMadness #HoodJokes #Hilarious #Comedy #HoodHumor #ZeroChill #Jokes #Funny #KanyeWest #KimKardashian #litasf#KylieJenner #JustinBieber #Squad #Crazy #Omg #Accurate #Kardashians #Epic #bieber #Weed #TagSomeone #hiphop #trump #rap#drake

Adulthood--bleh.

how to start a small business, start small business, small business start from home - Today Minions photos Funny PM, Wednesday September 2015 PDT) – 10 pics

Talking to yourself - WTF fun fact

i am doing all the time XD the only reason why i havent run amok yet XD my other voice tells me not to (even tho there is one which tells me to XD, but its an idiot so i dont do it tbh)

Pinterest
Search